Livskvalitet eller ej..

Nån som provat såna där sprutor man ger en gång i veckan i en månad? De håller i ett halvår typ. Så slipper man ge dagliga tabletter och slipper att hunden har ont innan man hunnit ge osv. Kan även kombineras m tabletter extra dåliga dagar.
Har haft bra erfarenhet med en hund (fick 3 kurer). Med min nuvarande känns det inte som ett underverk dock. Kan vara värt att prova iaf.

Cartrophen
 
Jag har inga större problem med att ge daglig dos smärtlindring, så länge magen orkar med. Om medicinen tar bort smärtan och allt annat funkar är ok, men kommer det krångel med något annat skulle jag fundera på avlivning.
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
765
Senast: Habina
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 618
Senast: Ava22
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Viva
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 200
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp