Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo men tillverkaren måste ju ha nåt argument för det? Det låter ju bara konstigt liksom.Man kan ta jäkligt bra betalt för det av coola människor som inte har så stor koll på saker och ting men tror att de har hittat något riktigt häftigt
Ja, det har du rätt i. Det var förmodligen något sådant mitt undermedvetna tog med i beräkningen också!Jag tycker Oatly skiljer ut sig genom att ha ett missvisande namn på en bra och relevant produkt, medan de andra har missvisande namn, vilseledande marknadsföring på usla produkter.
Det handlar typ om sättet på vilket de utvinner vattnet. Här är en video som ska förklara det (inte för att jag blev så mycket klokare, men i alla fall):Jo men tillverkaren måste ju ha nåt argument för det? Det låter ju bara konstigt liksom.
Fast det är väl inte namnet, utan frågan om bakteriekulturens livaktighet som är grund för nomineringen?Jag tycker Oatly skiljer ut sig genom att ha ett missvisande namn på en bra och relevant produkt, medan de andra har missvisande namn, vilseledande marknadsföring på usla produkter.
Haha, eeh okJa, det har du rätt i. Det var förmodligen något sådant mitt undermedvetna tog med i beräkningen också!
Det handlar typ om sättet på vilket de utvinner vattnet. Här är en video som ska förklara det (inte för att jag blev så mycket klokare, men i alla fall):
Man kan ta jäkligt bra betalt för det av coola människor som inte har så stor koll på saker och ting men tror att de har hittat något riktigt häftigt
Har ni några produkter ni saknar på listan?
Ja, det har du rätt i. Det var förmodligen något sådant mitt undermedvetna tog med i beräkningen också!
Det handlar typ om sättet på vilket de utvinner vattnet. Här är en video som ska förklara det (inte för att jag blev så mycket klokare, men i alla fall):
Naturvetaren skrattar här så hon nästan kissar på sig. Regnvatten rent?!
Edit: Vill jag ha destillerat vatten köper jag en flaska batterivatten. Det är billigare![]()
Destillerat vatten är inte så bra att dricka dock, en flaska går säkert bra men blir det för mycket så riskerar man att laka ur mineraler och salter ur kroppen...Naturvetaren skrattar här så hon nästan kissar på sig. Regnvatten rent?!
Edit: Vill jag ha destillerat vatten köper jag en flaska batterivatten. Det är billigare![]()
Destillerat vatten är inte så bra att dricka dock, en flaska går säkert bra men blir det för mycket så riskerar man att laka ur mineraler och salter ur kroppen...
Inte alla som har koll på det dock.Jag vetDet är väl därför de slängt i elektrolyter (det låter ju så finare än salter...)
![]()
Inte alla som har koll på det dock.
När jag googlade "dricka destillerat vatten" så var en av de första träffarna en tråd från familjeliv, där någon gått över till att dricka enbart destvatten för att hålla det så rent som möjligt. Och då har man ju bevisligen missuppfattat något väldigt grovt...