livstids garanti

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare aniara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 631
A

aniara

Vad innebär egentligen att det är livstids garanti på sadelbommen? Har funderat över detta länge och frågat folk, men inte fått något ordentligt svar.

Sv: livstids garanti

Vet ej vad som gäller andra märken, men för Prestige (tidigare Appaloosa) är det sadelns livstid som räknas. Dvs så länge lädret är tillräckligt helt för att hålla ihop så gäller garantin på bommen, finns det inget läder kvar runt bommen så har garantin gått ut ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som sålt på eller besökt SSHL (Sveriges största hästloppis) och fått sålt mycket, dvs har det varit mycket folk? Funderar på... 2
Svar
21
· Visningar
1 147
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja tyvärr har mina hästar blivit en börda. De går på lösdrift jag har dom hemma och de får mat tillsyn flera gånger varje dag hovslagare... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 073
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka