Ljudbok/podd om hästar?

Dopy

Trådstartare
Har ni några tips på ljudböcker/poddar eller likande?
Jag älskar att lyssna på saker när jag fixar stallet, och skulle gärna lyssna på hästrelateraden grejer, men svårt att hitta något. Hittat ett par poddar, men känns som mer borde finnas mer poddar eller ljudböcker.

Har ni några tips? :)
 
Barbackapodden, vilket hästjobb, ridklubben, systrarna elfstrand och på spotify något i hästväg. Dessa lyssnar jag på, samt alla sommarpratare.
 
Har ni några tips på ljudböcker/poddar eller likande?
Jag älskar att lyssna på saker när jag fixar stallet, och skulle gärna lyssna på hästrelateraden grejer, men svårt att hitta något. Hittat ett par poddar, men känns som mer borde finnas mer poddar eller ljudböcker.

Har ni några tips? :)
Ridpodden (P3) om man inte lyssnat på den. Den är dock inte aktiv med nya program just nu utan det blir de gamla i så fall.
 
Även Lövsta har ju podd men tycker nog Swb var behagligare att lyssna på. En mental halvhalt har jag också lyssnat lite på.
 
Åh men det finns ju massor! Dessa lyssnar jag på, det finns ännu fler än dessa :)

Morotspodden
The Willing Equine (Amerikansk)
Häst och ryttare - en podcast med Susanna och Tina
Equipodden
Equinect
Come along for the ride (Australiensisk)
Miopodden
In the spirit of horse (Amerikansk)
Daily strides podcast for Equestrians (Engelsk)
 
Anna Sellberg skriver deckare med mycket hästar i, huvudpersonen är hästägare och veterinär. De finns som ljudböcker.
 

Liknande trådar

Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
31
· Visningar
870
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 094
Senast: Norma
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
602
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp