Ljudet försvann!

gul_zebra

Trådstartare
Satt och lyssnade på lite musik, bytte låt och så försvann ljudet helt plötsligt. Får höja groteskt mycket för att höra musiken, så pass att man får lyssna på brus dessutom.
Stängde av wmp och testade om Screamer Radio funkar och det är samma problem då med.
Testade kolla på en video på youtube också men det är samma problem med ljudet där med.

Har kollat så ingen kontakt glappar och allt ser finfint ut där.

Vad göra? :crazy:
 
Sv: Ljudet försvann!

Råkat sänka ljudvolymen i datorn? Finns ju flera olika ställen att ändra det på.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 353
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 306
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 921
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 778
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp