Ljudinspelningsapp till mobilen

Jag misstänker att det är så att barnen går begränsad tid på förskola resp. inte alls går på fritids eftersom föräldern är hemma på heltid. Vissa dagar är det barn hemma hela dagarna. I bästa fall är de borta 8-13, men det har inte hänt de senaste veckorna. Klart att corona ställer till det lite extra, men det är inte hela sanningen i det här fallet.
Kan du inte använda en av apparna för att spela in för att få förståelse. Dvs inte för att hålla juridiskt.

Om man spelar upp att man hör exakt galopp och vrål i timmar så måste ju hyresvärden och hyresgästens möjlighet att få förståelse öka? Jämfört med muntliga kommentarer om att det låter som kanske inte säger så mycket.

Dvs att använda som ett pedagogiskt verktyg.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
398
Senast: sthu
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 259
Senast: Rie
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 314
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Ännu en sommar närmar sig och min lägenhet är varm. Det har i vår varit upp till 23-24˚ fast elementet är av. Har haft 23˚ i några...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 366
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp