Ljudinspelningsapp till mobilen

Jag misstänker att det är så att barnen går begränsad tid på förskola resp. inte alls går på fritids eftersom föräldern är hemma på heltid. Vissa dagar är det barn hemma hela dagarna. I bästa fall är de borta 8-13, men det har inte hänt de senaste veckorna. Klart att corona ställer till det lite extra, men det är inte hela sanningen i det här fallet.
Kan du inte använda en av apparna för att spela in för att få förståelse. Dvs inte för att hålla juridiskt.

Om man spelar upp att man hör exakt galopp och vrål i timmar så måste ju hyresvärden och hyresgästens möjlighet att få förståelse öka? Jämfört med muntliga kommentarer om att det låter som kanske inte säger så mycket.

Dvs att använda som ett pedagogiskt verktyg.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 004
Senast: Enya
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 476
Senast: Stergo
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 232
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka