ljusbrunt läder och grått

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 216
H

Havregryn

har någon en bild att visa på en sadel i ljusbrunt/tobacco och grått schabrak?? måste se innan jag köper ett sånt schabrak..

Sv: ljusbrunt läder och grått

jag personligen tycker inte det är snyggt men alla är vi ju olika :P Har tyvärr ingen bild o visa

har inte heller nån bild men jag har ljusbrun sadel och jag skulle inte ha grått under den =)

Visste inte riktigt vilken brun färg men här är två olika träns på en grå vojlock.
20080913197.jpg

// Linda

främst till denna bruna var de tänk:
pic_show_id23495919.html

fast å andra sidan efter din bild ger jag nog upp..

hmm...

Jag kan inte se din bild, så jag vet inte hur ljus den är i förhållande till min sadel, men här kommer bilder ändå!

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 442
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
614
Senast: skiesabove
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka