ljusgula ridbyxor

_Peplis_

Trådstartare
snyft. mina älskade favortbyxor sjunger på sista versen, och jag vill ju ha ett par liknande igen. Dom är i bomull med gubbveck och fickor och typ ljusgul (INTE creme) färgad nyans, ganska låga i midjan..märket är Roping

exakt så här ser dom ut

Det var ju ett par år sen jag köpte dom o jag har kollat runt o hittar inte modellen längre...Men vad finns det för liknande märken o modeller? Helst ska dom vara i denna färg också..:)

Sv: ljusgula ridbyxor

Det är äckligt fult med gubbveck :p men jag har sett såna på Hööks och min kompis har exakt likadana som du, jag kan fråga henne vart hon köpt dom.

Jag har ljusgula med gubbveck och dom är av märket Back2Back.

Men dom är lite små i storleken så trots att dom är 44 så är dom nog minst en storlek mindre....tyvärr för jag skulle verkligen velat kunna använda dom...

*huu* hööks hatar jag. men är det ett annat märke får du gärna ta reda på det!

Ja du.. jag har i alla fall köpt ett par gråa med gubbveck från Roping på Hund & Hästsport. Och även vanliga Roping som är creméfärgade.
De kan inte ta hem åt dig då..? Kanske inte finns exakt i den dära ljusgula färgen, men de har ju vanligtvis många olika färger ändå man kan välja på ser man ju i affärerna i alla fall.. Har även haft marinblå och har vita roping.

JÄKLAR! jag kommer nte ihåg märket på mina.. JO! Undra om det var Draco. Tror att dom heter så. exakt den färgen som du har.

_Peplis_ skrev:
*huu* hööks hatar jag. men är det ett annat märke får du gärna ta reda på det!

De är väl inge fel på Hööks ;) :p
Min kompis hade löpt sina på en liten lokal affär här, euro-star tror jag märket var .

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 888
Senast: CaisaCax
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 297
Senast: Energi
·
Utrustning Hej! Jag har ett par ridbyxor som jag köpte precis när jag skulle börja rida, för ett halvår ca. alltså. Nu har dom tänjt ut sig rejält... 2
Svar
36
· Visningar
5 020
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka