Ljust plast bäst för hösilaget

Intressant, har sett bilder från utomlands där man använt svart eller grön plast i första hand och funderat på om det har nån betydelse för slutprodukten och varför man valt olika.

På Irland använde de sig av denna plast, verkade inte vara något märktbart fel på fodret vad jag kunde märka, men jag vet inte.

Bifogade filer

• IMG_2285.webp
    IMG_2285.webp
    657,2 KB · Visningar: 36
Det låter ju logiskt. Nu kan jag inget om hösilage men just detta med värmeabsorbation eller dess ickevara stämmer ju i alla fall.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Radannons Underlätta städningen i hagar, paddockar, trädgårdar och parker med världens mest sålda gödselsug från Greystone! Att suga upp gödsel...
Svar
0
· Visningar
1 077
Senast: Greystone
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
902
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka