Daff

Trådstartare
Jag jobbar som timanställd på vår lokala ridskola och har helt enkelt funderat på om det finns något avtal där det står vad vi ska ha i lön. Jag har letat på internet, bl a på www.ridsport.se och på jordbruksverkets hemsida men inte hittat något som gör mig klokare!

Är det någon som har någon ide?
 
Eller så kan du maila din lokalavdelning!
Det gjorde jag och fick snabbt svar (och kunde höja min lön till det rätta).
(Du skulle ju också kunna be din arbetsgivare kolla upp vad som gäller)

Nu som 20-åring får jag 90,50:- i lön för att jobba på ridskolan, men jag tror semesterersättningen är medräknad där (+ ev OB och ev lektionstillägg).
 

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
607
Senast: Piaff
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 610
Senast: BernT
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 699
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp