Löp eller?

C

Clintan

Har en petit basset griffon tik på 6,5 mån. I natt var hon väldigt orolig och hade både kissat och bajsat inne, något som hon inte gör specellt ofta och absolut inte bägge delar. I dag har hon dessutom bajsat 3 ggr ute och det är löst. Hon är aldrig lös i magen annars och hon har inte ätit något annat än vanligt. Tycker även att våra hanar luktar henne i baken mer än vanligt. Har för mig att de inte brukar börja löpa förrän vid ca 9 mån ålder, men det kan kanske variera.
 
Tikarna brukar småkissa lite hela tiden när de är på gång att löpa. Beter sig lite som hanarna när de springer och skvätter lite överallt.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 190
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 424
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Är det vanligt? Tik som fyller 10 i Januari. Tidigare löp så har hon blödigt väldigt mycket första veckan nästan, men nu är vi inne på...
Svar
7
· Visningar
1 504
Senast: Kratus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp