Lojstahedruss

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rayspool
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 963
R

rayspool

Letar en liten ponny till mitt barn och såg att de nu säljer ut föl från Lojstahed, är det något att satsa på?

Mitt barn är fortfarande väldigt ung så ett föl är det som passar bäst

Sv: Lojstahedruss

Om du har någon som är DUKTIG på att rida in hästen så varför inte. Men tänk på att unghästar oftast är lite busigare;) Hur gammalt är ditt barn? Jag skulle vänta och se om intresset finns!

Jag hade köpt en äldre ponny.

Vi har stor erfarenhet i familjen av hästar, har bedrivit avel av connemara och halvblod :D

Barnet är inte så gammalt men vill kunna forma ponnyn själv

Vi har stor erfarenhet i familjen av hästar, har bedrivit avel av connemara och halvblod :D

Barnet är inte så gammalt men vill kunna forma ponnyn själv

Min erfarenhet av russ är: Envisa, envisa, envisa. ;) Så jag hade kunnat köpa en ungponny men inte shettis eller russ. Är lite väl mycket vilja för en 5-6 åring att klara av.

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: ameo
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Piaff
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka