Lokal hopptävling!

P

Phonix

Hej! Jag undrar om ni brukar ha kavaj eller tröja på en lokal tävling? Och om man har tröja, behöver man ha skjorta under tröjan då? :confused:

Sen också när man anmäler sig till en tävling via TDB så dras anmälningsavgiften från sitt konto där, sen behöver man väl inte betala något mer på tävlingsplatsen? :D
 
Sv: Lokal hopptävling!

Jag använder tröja på lokal (tävlar ponny och måste använda väst, har ingen tvång på kavaj högre heller)

Du behöver inte betala på plats om det inte står i proppen :)
 
Sv: Lokal hopptävling!

Jag har haft skjorta + tröja det senaste, men tidigare haft både kombination polo + tröja och skjorta + kavaj. Den vita kragen är ett måste.

Om det är betalning via tdb behöver du inte betala något på plats, men inte alla tävlingar har betalning via tdb (dock har de flesta det). Alltså, man kan vara anmäld via tdb men ändå betala på plats.
 
Sv: Lokal hopptävling!

ok tack, så man måste ha skjorta under? Det är hoppning. Men i hoppning behöver inte kragen vara vit ;)
 
Sv: Lokal hopptävling!

Jag var visst otydligt, den vita kragen är ett måste för mig. Du måste inte ha skjorta under.
 
Sv: Lokal hopptävling!

Den vita kragen är ett måste för mig med, det hör till tävlandet.
Jag rider i kavaj eller jacka.
Kavaj om det är fint väder och jacka om det regnar eftersom mina stalljackor alltid är vattentäta :laugh:
Prydligt är ändå viktigast.
 
Sv: Lokal hopptävling!

---
kl

Förtydligande: du måste ha ett plagg med krage undertill, däremot behöver inte kragen vara vit. Så någon form av plagg med krage (skjorta, tävlingstop, polotröja etc) är ett måste att ha undertill, oavsett om det är en tröja, jacka eller kavaj du bär över.
 
Sv: Lokal hopptävling!

ÖD gillade inte tjejen som red i kavaj utan något under. :p
Undrar hur hon tänkte?, det såg inte bra ut.
 
Sv: Lokal hopptävling!

Lite Kl... om man har tänkt rida med väst, vilket av alternativen ser snyggast ut?
Polotröja o väst
polotröja, klubbtröja o väst eller
polotröja, kavaj o väst?
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 286
Senast: Cambrie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp