Lokselar för shettisar?

F

Finn

Hej!

Jag söker efter tillverkarer för svenska lokselar till shettisar.

Här i Finland man önskar lokselar för shettisar men finska lokorna är gjort med måtten för en häst och skulle inte använts för andra häst än den som de är gjort. Tillverkarer finns inte så flera, och lokorna är dyra. Jag själv har köpt, använt och sålt begagnade lokselar från Sverige till Finland och tycker att de är bra, och nu många människör frågar efter lokselar från mig. Jag har nu tänkt att kunde börja sälja nya svenska lokselar för shettisar här i Finland men måste första hitta tillverkarer. Vi har också börjat tillverka släder, flakvagnar och rockarder från järn med min man, och det skulle vara naturall att sälja selar också.

Börjes och Driveout vet jag, men andra säljare? Vem tillverkar selar till dom?
 
Sv: Lokselar för shettisar?

Kolla med Tärnsjö. Blir nog ganska dyra selar, men de har ju bågdäckel på sina. Det har inte ITE.
 

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 838
Senast: shia
·
Körning Som rubriken lyder, var hittar man loksele till shettis? Jag har en pfiff-sele och en cavallettie rockard som vi använder till vardags...
Svar
3
· Visningar
2 763
Senast: cambodia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det tog ungefär 2 månader innan jag kom ur min overklighetsbubbla och återvände till verkligheten, den där verkligheten där hur många...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt varför jag väljer att posta ett inlägg här, men hoppas kanske kunna få råd som kan hjälpa mig i min nuvarande...
Svar
9
· Visningar
1 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp