TheBeast

Trådstartare
Hej! Skulle vilja ha lite hjälp med denna "nya" loksele. jag tycker den är för tight runt halsen. Har ett hål kvar på den övre lokremmen. Kan man byta ut den mot en som är längre? tycker även den undre lokremmen är lite väl tight. Får knappt igen lokorna och när dom väl går ihop så är det riktigt tight! Tacksam för hjälp
IMG_1649.jpg
IMG_1650.jpg
 
Den nedre remmen sitter fel. Den ska sitta runt hela lokträt (på samma sätt som den övre remmen), inte bara bakom. Ändra den så kommer selen ligga bättre, den ligger inte riktigt bra nu.

Det går att byta ut remmarna om de är för korta. De heter övre och nedre lokrem.
 
Misstänkte att något va fel :P Åtgärdar det till nästa selning! Men ser den bra ut annars?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
424
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 627
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp