G
Gelatin
Jag funderar på vilken lön och hur mycket arbetsvana jag kan tillgodoräkna mig om jag börjar jobba i större travstall 
Jobbet går ut på att undervisa yngre barn i grunderna hästhantering och körning. Jag tror även att det är lite stallarbete med i jobbet.
Vad är grundlönen?
Hur högt är OB?
Under vilka tider får man OB?
Jag har gymnasieutbildning (naturbruk - häst), har praktiserat i stall under 15 veckor + arbetat som hästskötare under ca kanske totalt 10-15 helger. Jag har 11 års rid och körvana. Tyvärr inga papper på något utom gymnasieutbildningen och praktiken. Hästskötarjobbet var vitt men jag har ingen aning om hur jag ska få tag på de papprena...
Jag har dessutom arbetat med barn (dagis) under 6 månader.
Hur mycket yrkesvana kan jag tillgodoräkna mig?
Ja, jag har googlat, sökt på bukefalos och allt men jag hittar inga nya siffror
Jobbet går ut på att undervisa yngre barn i grunderna hästhantering och körning. Jag tror även att det är lite stallarbete med i jobbet.
Vad är grundlönen?
Hur högt är OB?
Under vilka tider får man OB?
Jag har gymnasieutbildning (naturbruk - häst), har praktiserat i stall under 15 veckor + arbetat som hästskötare under ca kanske totalt 10-15 helger. Jag har 11 års rid och körvana. Tyvärr inga papper på något utom gymnasieutbildningen och praktiken. Hästskötarjobbet var vitt men jag har ingen aning om hur jag ska få tag på de papprena...
Jag har dessutom arbetat med barn (dagis) under 6 månader.
Hur mycket yrkesvana kan jag tillgodoräkna mig?
Ja, jag har googlat, sökt på bukefalos och allt men jag hittar inga nya siffror
Senast ändrad av en moderator: