juvelen Trådstartare 9 Feb 2011 #1 Vad har ni trav-bukefolk att säga om honom? Vad har han lämnat och hur verkar avkommorna efter honom vara.
Vad har ni trav-bukefolk att säga om honom? Vad har han lämnat och hur verkar avkommorna efter honom vara.
Comfort 9 Feb 2011 #2 Sv: Look de Star Mitt sto har en hingst född -09 från honom. En stor ståtlig långbent mörkbrun, mkt trevlig i hantering. varit ståtlig sen dag 1 skulle tro att fertiliteten är rätt bra hos honom eftersom han fick mitt halvsterila sto dräktigt...
Sv: Look de Star Mitt sto har en hingst född -09 från honom. En stor ståtlig långbent mörkbrun, mkt trevlig i hantering. varit ståtlig sen dag 1 skulle tro att fertiliteten är rätt bra hos honom eftersom han fick mitt halvsterila sto dräktigt...
juvelen Trådstartare 9 Feb 2011 #3 Sv: Look de Star Intresserad av en häst e. Look de Star, men vet inget om honom (förutom att han är fransk och stam ) eller avkommorna.
Sv: Look de Star Intresserad av en häst e. Look de Star, men vet inget om honom (förutom att han är fransk och stam ) eller avkommorna.