• Katthälsa
  • Trådstartare Trådstartare Fan of Bill
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 912
F

Fan of Bill

Tänkte börja med något av de receptfria medlen på apoteket. Vilket ska man använda sig av för bästa effekt?

Det är loppor, jag klämde ihjäl en rackare som var på mig igår. På katten har jag ingen sett dock, men hon kliar sig lite mer än vanligt.

Sv: Loppor!

Frontline comp skulle jag använda mig av.
Är det loppor ska också omgivningen saneras, dammsuga, svabba, tvätta sängkläder mm där katten är.

Sv: Loppor!

Det blev den:) Puh, japp har hållt på hela kvällen.. Får fortsätta imorron, sängen kallar.

Liknande trådar

Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Tualma
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 309
Senast: Tiger tok
·
Katthälsa Min snart 12-åriga siames fick sin första Solensiaspruta igår, för att han ogärna hoppar upp i säng, soffa och på stolar. Han har inte...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: sthu
·
Katthälsa Vilket torrfoder anser ni är bäst? Katten är kollad av veterinär nyligen med blodprov osv utan att ha hittat några uppenbara fel...
Svar
2
· Visningar
430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka