Löptikar och ansvar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Lillaloppan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 4 272
Sv: Löptikar och ansvar

*kl*

Ibland vore man tacksam om grannarna (nu talar jag om grannarna på landet, inte de i lägenheten mitt emot) med tikar kunde ringa en liten signal & tala om att "nu är det dax för min tik att löpa igen" INNAN hanarna står utanför & dreglar (el. tillverkar en ny generation:angel:)

Nu menar jag inte att man som hanhundsägare inte ska ha uppsikt över sin hund i vanliga fall, men ni är säkert flera som upptäckt hur snabba de små "kåtbockarna" kan vara om rätt doft når näsborrarna:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 147
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 925
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 999
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka