JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lösa hästar hittades på skolgård
(Ridsport)
Vid 14-tiden i dag larmades polisen till Backstanäs gymnasium i Södertälje, efter att två lösa hästar hittats på skolgården.
Läs mer...
Moderator
Sv: Lösa hästar hittades på skolgård
"De två hästarna hade täcken, men det var först oklart vart de hörde hemma. "
Så om hästarna har täcken så ska det vara lättare att veta vart de hör hemma?
"Men" borde kanske bytas ut mot "och", samt ta bort kommat...
Här nere är det vanligt att man skriver ned sitt telefonnummer med STORA bokstäver på täckena. Jättesmart tycker jag i händelse av rymning.
Krocket
hehe
Den meningan hade jag skämts för om jag skrivit för en tidning.
Vad skönt att hästarna sen kom till rätta.
Hästnyheter
En hästtransport har vält på E4 i höjd med trafikplats Lövstad strax söder om Norrköping.
Hästen springer lös vid olycksplatsen och...
Hästnyheter
En kvinna i Älmhults kommun döms för djurplågeri efter att två hästar hittats svårt undernärda på hennes gård. En av hästarna var i så...
Hästnyheter
Vid halv sju-tiden på torsdagsmorgonen fick polisen i Skåne larm om en trafikolycka, där en bilist kört på en häst. Det visade sig att...
Hästnyheter
Under torsdagsmorgonen fick polisen in ett larm om en olycka mellan en personbil och en häst i Bjuv.
Fågelobservationer
Övr. Djur Jag hörde den där bakgrunden när min partner skickade ett röstmeddelande. Så himla mysigt. Frågade direkt om det var en gök.
Nytant
Idag kl 00:28
Svar: 110
Visningar: 21 409
Djur
Flytta med utekatt
Övr. Katt Uppdatering! 😊
Nu har vi flyttat och herr katt fick vara inne i början. Han var livrädd inne i huset första dagen men vande sig sedan...
Emmmmma
Idag kl 00:08
Svar: 11
Visningar: 846
Katt
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
Igår kl 23:47
Svar: 1 468
Visningar: 44 878
Djur