Lösa klossar till hoppsadel?

pomelo

Trådstartare
Lösa klossar till hoppsadel som man fäster med kardborre, nån som vet var man kan få tag i det?

Sv: Lösa klossar till hoppsadel?

Kan de inte beställa då? Annars kan du säkert få Skara hästsport att skicka till dig. De har mer eller mindre alltid lösa kardborreklossar hemma. http://www.skarahastsport.se/

Ring och kolla med Hööks de sälljer igentligen inte men med lite tjat så kan man få köpa:angel: Gick för mig iaf!:D

Min syster köpte en hoppsadel därifrån, men fick inga klossar (?) så jag mailade Hööks och sa som det var. Dagen därpå kom ett paket med klossarna i :D Gratis och utan kvitto eller någonting! :eek:

Ok! Vad kostar de då? Finns det både knä och vad kloss? Hurdan är formen?

Det är service! Jag glömde två grejer (tankspridda jag) när jag handlade i Malmö, kom på det när jag kom hem, så jag ringde och de var väldigt tillmötesgående och skickade grejerna snabbt utan att jag behövde betala nån frakt.

Jag bet. 100:-/par Fanns i lite olika utföranden bananer, små klossar, stora klossar...
Det är ju igentligen till för deras sadlar men funkar fin, fint till min wintec!

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
667
Senast: Piglet
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
571
Senast: Elo
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka