JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lotta Björe lämnar Strömsholm
(Ridsport)
Hoppläraren Lotta Björe har bestämt sig. Hon lämnar sin tjänst på Ridskolan Strömsholm.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Det blev 22-åriga Kajsa Björe som red hem meetingets högsta klass, en 1,45-hoppning, på Strömsholm på söndagen.
Hästnyheter
SVT:s expertkommentator Lotta Björe pekar ut tre intressanta punkter från världscuptävlingen i La Coruna.
Hästnyheter
SVT:s expertkommentator Lotta Björe pekar ut tre intressanta punkter från världscupen i Madrid, bl a den stora skrällen.
Hästnyheter
SVT Sports expert Lotta Björe plockar ut tre händelser efter världscuphoppningen i Stuttgart under söndagen.
Valp 2025
Övr. Hund Nu har vi träffats och umgåtts med en hel hög med whippetar, inklusive valpens mor, mormor, mormorsmor, osv. Och valp är helt underbar...
Philosophia
41 minuter sedan
Svar: 940
Visningar: 68 181
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag var det strålande fint väder ute och jag hade öppningspass på jobbet. Så, jag promenerade med hundarna dit, lunchade utomhus med en...
Red_Chili
46 minuter sedan
Svar: 1 336
Visningar: 80 981
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Har äntligen fått tag på en speciell räka i mitt 200L som jag velat fånga in :p Hon är egentligen en skräp-neocaridina från någon blå...
Red_Chili
Idag kl 20:28
Svar: 1 417
Visningar: 42 864
Djur
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Känner mig så mycket bättre i kroppen idag och firade med att rida runt på Prado. Har fortfarande inte riktigt förstått hans problematik...
Fiorano
2 minuter sedan
Svar: 1 426
Visningar: 110 493
Grenar
Pass förvaring
Anläggning På gården jag står finns där ca 27 inackorderingar, vi har passen i ett kassaskåp som vi och stallägaren har tillgång till!
Emuliiaa
11 minuter sedan