JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lotta och Jackaroo njöt i Scandinavium
Moderator
Hästnyheter
(NT)
- Jag är jättenöjd med dem!
Lotta Jerhammar-Cidheden har just suttit av efter en tuff helg.
Under lördagen gjorde hon sex...
Hästnyheter
(NT)
Tioårige Jackaroo är den stora chansen för Lotta Jerhammar-Cidheden.
Den hästen ska ta henne till OS i London 2012...
Hästnyheter
(NT)
Lotta Jerhammar-Cidheden hade en lyckad helg vid de nationella tävlingarna i Lidköping. På lördagens slutade hon fyra i klassen...
Hästnyheter
(NT)
Lotta Jerhammar Cidhedens tävlingshingst Jackaroo blev för en tid sedan även godkänd för avel.
- I år innebär det ingenting...
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ En sak som kanske kan hjälpa är att inte träna primärt för träningens skull utan ha en annan motivation, jag tränar ytterst sällan utan...
vilde
6 minuter sedan
Svar: 1 619
Visningar: 51 554
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Inte helt ovanligt, oftast slängs ett täcke över hästen som då täcker sadeln helt. Stigbyglarna uppdragna så att de sitter stilla och är...
Liten
6 minuter sedan
Svar: 422
Visningar: 10 716
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Definitivt jag när jag blir lite äldre, är visst halvvägs där redan :laugh:
Lillefrun
22 minuter sedan
Svar: 1 335
Visningar: 80 891
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
Idag kl 18:42
Svar: 25
Visningar: 1 907
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
Idag kl 18:42
Svar: 614
Visningar: 32 390
Katt