denna ska jag vinna från tradera, vad tror ni om det på en ridtravarvalack...kan inte det bli snyggt ;)
rosa fårskinnspadd
Har hittat en sida som säljer dessa paddar i alla olika färgkombinationer
40075289_1.jpg

vet inte så mkt om märket, är det ngn som har en liknande eller vet om den är av ett bra märke?

Sv: lovely

Hehe ja, den är ju unik i alla fall :p .

Vet inget om den padden alls , men fick hem min Mattes Correction idag, den såg jätte fin ut :bump:

Ang märket så har jag inlägg till senskydd av samma märke och de är jättebra.

Ang färgen på paden så låter jag det vara okommenterat... :smirk:

Haha, jag tycker den är jättesöt!

men vad har man för schabrak till en sådan?:angel:

Och jag hade inte vågat sätta den på en valack:D:eek:

hahaa, jag är sugen på den i blått med det tillhörande schabraket som ligger ute.

Har du kanske lusta tt PM:a mig om den sidan du hittatT? :angel:

Det är en Mattes kopia men bra kvalitet vad jag vet. Finns massor i perioder på Ebay.

Jag vill också ha PM om sidan:)

Om man kanske skulle lägga vantarna på ngt sött litet skimmelsto eller så:angel: :D

Lite söt är den ju men han är ju Kille!!! Inte ska han ha rosa! Ta en ljusblå om du måste men inte rosa... :p

kan du PM a mig...!:p snyggt! men på en vallack... jag tror att min hade gråtit... söt polle!!

Kan du slänga iväg ett till mig med..:angel:

Rosa är fint!! SPECIELLT på pojkar, de känner sig fina då!
Älskar fina färger.:love:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
637
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31