Löwchen!?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare liten82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 069
L

liten82

Är det någon här på Buke som har Löwchen, eller har erfarenhet av rasen?
Näe, jag ska INTE köpa en hund till, men titta kan man ju alltid :angel:;)
Jag har alltid velat ha en liten hund, men det har liksom aldrig blivit av.. Men nästa hund kanske?! :)
Jag inbillar mej att jag ska ha den mest som sällskap, men känner jag mej själv rätt så kommer jag förmodligen inte kunna låta bli å träna massa, massa saker ändå.. Om de så bara blir cirkuskonster, så NÅT kommer jag alldeles säkert att pyssla med :)
Så, hur är Löwchen?
Jag har för mej att dom är ganska livliga, tillgängliga och inte helt emot att tränas/aktiveras?
Deras utseende tilltalar mej till 100% iaf :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 505
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 635
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
440
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 757
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka