JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Luciafestligheter fyllde stall Ninni Svensson
Moderator
Hästnyheter
Efter att i över sex år ha varit knuten till tyske OS-guldmedaljören Peter Thomsens stall startar Louise Svensson Jähde egen verksamhet...
Hästnyheter
Årets första svenska mästare i ponnydressyr är utsedda. I kategori C gick guldmedaljerna till Ellen Olsson på Daylight i grupp 1, och...
Hästnyheter
SM-hästen Christian K har sålts och går vidare från Daniel Svensson till Peder Fredricsons stall. De var också därför Daniel Svensson...
Hästnyheter
I höstas gick Daniel Svensson omkull ordentligt och bröt nyckelbenet. Till helgen är det dags för SM-start på hemmaplan. Och han hoppas...
Tapeter tapeter tapeter
Hemmet Inte hemma hos mig, men en bättre bild på hur tapeten ser ut. Nu har ju jag vit panel på toaletten också, så det är inte riktigt så...
Ramona
17 minuter sedan
Hur lär man sig att leva ensam?
Kropp & Själ Nu verkar du ju inte vara helt döv, men jag har under mitt arbetsliv träffat flera som är helt döva. Jag jobbade i flera år på DHL som...
Ramona
28 minuter sedan
Livskristråden
Kropp & Själ Jag har också en kris just nu. Eller ja, jag krisar väl mest hela tiden, men just nu är jag stressad över mitt liv. Jag har haft samma...
Ramona
38 minuter sedan
Svar: 150
Visningar: 12 472
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Igår kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 873
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Igår kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 853
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 177
Hund