JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lucka 18: En noggrann ryttare
Moderator
Hästnyheter
För andra året i rad gick Radiosportens Jerringpris till ryttaren Peder Fredricson för EM-guldet i Göteborg i somras. Han besegrade...
Hästnyheter
Sarah Sjöström har varit nästintill obesegrad det senaste året, men Peder Fredricson rådde hon inte på. Ryttaren fick Jerringpriset för...
Hästnyheter
Peder Fredricson har vunnit Jerringpriset för andra året på raken.
Det har aldrig hänt en ryttare tidigare.
Förra året rörde det upp...
Hästnyheter
För andra året i rad gick Jerringpriset till ryttaren Peder Fredricson. En vinnare som nu även börjar bli van vid diskussionen efter...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Äntligen har arbetsgivaren som skulle visa mig verkstaden med tagit fel på dag hört av sig. Så ska dit på tisdag.
Jag har varit väldigt...
parellikusken
1 minut sedan
Svar: 1 204
Visningar: 41 705
Allmänt
Semestra i Norrland
Fritid Utan bil blir det jättesvårt med fjällen, och rent allmänt svårt häruppe om ni inte vill bo i schtaaan.
Jag rekommenderar att ni...
skiesabove
5 minuter sedan
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt KRIS Jag smulan upplever missar. Ibland får husse för sig att äta KOKTA ägg istället för stekta ägg. I morse var en sån dag. Kokta ägg...
Krålus
Idag kl 12:32
Svar: 1 184
Visningar: 62 830
Katt
Shop to you drop, del 4
Övr. Hund Har beställt 4,8 kilo hundgodis 😅, ett skydd till tröskeln i bilbagaget och en större sele.
Hoppas selen inte är alldeles för stor, han...
Luzzan
Idag kl 12:13
Svar: 1 357
Visningar: 163 397
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Äntligen en säng som är (nästan) stor nog för Juno 😸
MJLee
Idag kl 00:58
Svar: 632
Visningar: 33 785
Katt
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Jag är nyfiken på hingsten Von und Zu. Har hittat hans hingstprov men hittar ingen info om hans ben. Hur får man tag i sån info om tyska...
Amanda_F
Alldeles nyss
Svar: 80
Visningar: 6 268
Avel
Septisk artrit
Hästvård Vad roligt att läsa! Jösses, alla når inte ens svår dressyr öht.
Hur länge var han dålig i sitt ben? Minns du?
Jag frågar, för min...
prinsessfeminist
37 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 1 665
Vård