Lucky Trailride!

Segelflygarinnan

Trådstartare
Hej allihop!

Nu var det duktigt länge sen jag höll till här...! Är det samma gamla människor kvar? Klagande Bill och häftiga Gordon? :D

Är det nån mer än jag som är sugen på att åka på Lucky Trailride som är i början av augusti? Jag är jättesugen, men känner ingen annan som ska åka... Så hittills har jag inte anmält mig - vet inte ens om det finns några platser kvar?!

Men nu ska jag försöka hålla koll på min egenskapade tråd iaf - fram med er ni som ska! :D

Sv: Lucky Trailride!

Jupp..de är typ samma folk här nu.. men Bill verkar ha rymmt fältet.. USA kanske..:)

Jag hade jätte gärna velat åka men har just nu ingen häst för de..
Men jag har för mig att jag har hört att de redan är fullt???:confused:

Hej Gumman!!
Hur är läget?
Nja så där det har väl försvunnit en heldel folk häri från men jag är kvar bla.
asså jag har läst om denna trailride men fasen kostade det inte en rejäl slant??
Häst har jag allt frågan är om jag har tid den helgen det är så himla mkt hela tiden. Varenda helg är uppbokad ända in i augsti.

*halvfemtioåringen räcker upp handen och inställer sig i ledet*

Fast tyvärr kan jag inte delta på ritten.. även om jag är halvfemtioåring och knäppskalle..

Hehe, jag visste väl att det inte skulle ta lång tid innan även den här tråden skulle spåra ur.... :D

Jodå, Gordon, allt rullar på fint! Har flyttat Neha till ett avelstall och ska lära travtränarpågen att rida!

Jo, ritten kostade 3500 med egen häst, och 4300kr med lånad - tror jag.. 400kr rabatt med LuckyCard.. Vi kanske borde slå ihop en egen långritt? Vad säger ni västgöttar och ni andra?!

Hehe, jag visste väl att det inte skulle ta lång tid innan även den här tråden skulle spåra ur.... :D

Jodå, Gordon, allt rullar på fint! Har flyttat Neha till ett avelstall och ska lära travtränarpågen att rida!

Jo, ritten kostade 3500 med egen häst, och 4300kr med lånad - tror jag.. 400kr rabatt med LuckyCard.. Vi kanske borde slå ihop en egen långritt? Vad säger ni västgöttar och ni andra?!

mmm vi har en långritt på lördag!!! 13 juni. Jag har kollat om nån ska med härifrån efetrsom det finns sovplatser och plats för häst iallafall ett begränsat antal. Men de var dålig respons på den. Men vi är ca 12-15 st som rider i väg på lördagmorgon kl 9. vare sig ni är med el ej.;)

Mmmm de är saftigt:cool: men visst vore det sketa kul. Men jag lägger pengarna på nått roligare. Hoppas jag ska till tyskland med häst i okt.:banana:

Här är en som ska åka! anmäld och inbetalad och allting. Det blir min första långritt, dra på trissor! :P
Jag kommer hyra häst för min egen är sjuk :(

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är... 2
Svar
27
· Visningar
6 106
Senast: Cocos
·
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt... 2
Svar
27
· Visningar
4 013
Senast: Killaloe
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 382
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag åkte till privatlektionsstället vid världens ände igen med ett par vänner, och var helt inställd på att sitta på dressyrbjässen. Men...
Svar
0
· Visningar
762
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka