JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ludde sålde för 90.000 euro
(Travronden)
Lutfi Kolgjini sålde Quasimodo Face på Trotting Promotions auktion på Vincennes idag. Klubban föll på hela 90.000 euro.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Årets största travhelg på Vincennes är i full gång och imorgon väntar Prix d’Amerique. Idag körs ett antal högintressanta lopp och det...
Hästnyheter
Brittiska hopplandslagshästen Dougie Douglas slog rekord på auktionen Goresbridge Supreme Sale of Showjumpers när han igår såldes för...
Hästnyheter
Här tar Lutfi Kolgjini och Mosaique Face revansch – efter fiaskot med vita hästen i Köpenhamn. Segern i Sweden Cup ”Lilla Elitloppet”...
Hästnyheter
Svenskgänget i Prix d'Amérique är säkra – vi kan slå Ready Cash. Allra kaxigast är förstås Lutfi Kolgjini. – Raja känns ännu bättre än...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tog en lite senare långpromenad i värmen.☀️ Hade gärna gått dubbelt så långt men min allergi höll på att ta död på mig. 😩🤧
mysboll
5 minuter sedan
Svar: 1 356
Visningar: 82 907
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...
Sedna
6 minuter sedan
Svar: 112
Visningar: 5 876
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Här är en som tycker det räcker med valpar nu 😅 Fast hon är snäll och ger dem några minuter iaf ❤️ i morgon är de åtta veckor och den...
Tajger
9 minuter sedan
Svar: 966
Visningar: 70 444
Hund