Ludwigs Champion

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Nejdebring
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 002
N

Nejdebring

Hejsan!

Jag har betäckt mitt Pontus-Indus sto med Ludwigs Champion nu i vår. Hon är dräcktig och så nu och jag hoppas att hon kommer förbli det.

Är det någon mer än jag som har betäckt med honom och varför valde ni i så fall honom?

Finns det möjligtvis någon som har en avkomma efter Ludwig som kanske vill slänga in en bild?, så hade det varit jätteroligt. :D

Tacksam för alla svar!

Sv: Ludwigs Champion

Jag har en åring e Ludde - xx. Valde honom pga dubbeltalang och bra typ.
Min lilla Sessa är trevlig att hantera och väldig snäll och social. Bilderna är sådär...

Ett par dagar ung

maj4-09-031_38957529.jpg

I höstsolen;

okt-09-013_60770110.jpg

Nu
001_96336418.jpg

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 753
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 431
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka