JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Nejdebring
Startdatum
Startdatum
3 Jul 2010
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
1 009
Hejsan!
Jag har betäckt mitt Pontus-Indus sto med Ludwigs Champion nu i vår. Hon är dräcktig och så nu och jag hoppas att hon kommer förbli det.
Är det någon mer än jag som har betäckt med honom och varför valde ni i så fall honom?
Finns det möjligtvis någon som har en avkomma efter Ludwig som kanske vill slänga in en bild?, så hade det varit jätteroligt.
Tacksam för alla svar!
Sv: Ludwigs Champion
Jag har en åring e Ludde - xx. Valde honom pga dubbeltalang och bra typ.
Min lilla Sessa är trevlig att hantera och väldig snäll och social. Bilderna är sådär...
Ett par dagar ung
I höstsolen;
Nu
Sv: Ludwigs Champion
Tack för bilderna. Vilken sötnos.
Avel
Halloj!
Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Hästmänniskan
Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Hästmänniskan
Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Dalmatiner
Svar: 117
Visningar: 3 731
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Vi har inte så bråttom :). Tiden kommer gå fort till 6 mån och dröjer det till 8-9 mån så får det bli så. Men bra att veta på ett ungefär
Milosari
53 minuter sedan
Svar: 926
Visningar: 66 599
Hund
Fågelobservationer
Övr. Djur I söndags såg jag en mamma morkulla som var ute och gick på en skogsväg med sina två pyttesmå kycklingar i släptåg.
Jag har sett...
skogaliten
Idag kl 11:31
Svar: 107
Visningar: 21 031
Djur