Bukefalos 28 år!

Luftrenare

Sv: Luftrenare

Har ingen så mitt bidrag till tråden är väl lite irrelevant... Men min egen kattallergi sitter just nu mer i kattsanden och där kanske en luftrenare kan vara hjälplig (men enklare att byta sand till något som inte flyger omkring vid grävning). Den förra katten jag var väldigt allergisk mot från dag 1 hade nog inte en luftrenare hjälpt så mycket med. Det var bara till att inte ta i katten, inte ha den i sovrummet och se till att få den kastrerad. Efter kastrationen avtog till stor del allergin mot henne men jag är ändå tveksam om det hade varit hjälpligt med en luftrenare. Man får väl prova helt enkelt? :D
 
Sv: Luftrenare

Är du allergisk och funderar på att skaffa katt så kan jag säga att det finns en massa kattraser som allergiker brukar tåla bättre än andra.
Sen tror jag att en luftrenare inte hjälper så mycket då de flesta är allergiska mot ett speciellt 'mjäll' som katter bär med sig i huden.
 
Sv: Luftrenare

Utmana inte ödet, är man allergisk så är man. Nakenkatt kan vara ett alternativ, kostar en massa pengar och kanske onödigt att stå med en katt man måste placera om. Jag avråder.
 

Liknande trådar

Fritid Här kan vi dela med oss av våra serietips. Berätta även var man kan se serien.
2 3
Svar
42
· Visningar
1 711
Senast: Tonto
·
Övr. Barn Helt främmande mark för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta. Vår älskade far, svärfar och farfar gick hastigt bort i...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Rugge
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
904
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter För en vecka sedan fick en ponny som halkat av en bro och fastnat bärgas bort med hjälp av en lastare. Nu berättar ryttaren, 11-åriga...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp