JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Luftvägsproblem sänker hästens prestation
(SLU)
Inflammation i luftvägarna behöver inte alltid ge hosta hos hästar - däremot sänker det prestationen hos hårt arbetande tävlingshästar. Det visar ny forskning vid SLU.
http://www.slu.se/?ID=135&Nyheter_id=8345
Moderator
Hästnyheter
(SLU)
Hästar som rids med extremt högt huvud och hals får ett hämmat rörelsemönster visar ny forskning vid SLU...
Hästnyheter
(SLU)
Mediciner som ges till hästar får inte alltid den effekt som önskas. Många preparat som används är utvecklade för människor trots...
Hästnyheter
(Newsdesk)
Hästar kan - precis som människor - få problem med sina ryggar. Vissa problem är medfödda medan andra kommer med tiden.
Att...
Hästnyheter
(SLU)
Behandling med koldioxidlaser ger ingen positiv effekt på kotledsinflammation i hästens ben. 90 procent av det ljus som lasern...
Dejtingtråden del 38
Relationer Jag har fördelen att inte behöva sova så mycket plus att jag är sjukt effektiv.
Ledig imorgon iom kvällsvecka, då går jag upp vid 07...
Bison
7 minuter sedan
Svar: 1 314
Visningar: 142 322
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Exakt, orkar inte ha blommor så tänker någon slags trevlig solcellsbelysning kanske format som blommor eller liknande. Får nog bli att...
MJLee
19 minuter sedan
Ögonfärg
Kropp & Själ Jag fick zooma rätt rejält på en äldre bild. Telefonkameran ville inte alls vara med!
Sel
35 minuter sedan