JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lukt av blöt hund - funkar Ozoneair?
Hej!
Älskar min cocker, han är smart och rolig och så duktig på nosework MEN efter en härlig dag i skogen eller på landet så luktar han just blöt hund. Det är ingen trevlig lukt som jag är säkra på att ni vet. Det värsta är ju att det sätter sig i bilen och i kläderna. Jag är väldigt noga med att torka av honom och min fru fönar honom alltid efter att han har badat och vi torkar ur alla veck och under tassarna för att undvika att han får svamp och annat otrevligt. Men lukten sätter ju sig ändå!
Har läst om Ozoneair, är det det någon som har testat? Den verkar ju ha fått väldigt bra resencioner
https://ozoneair.se/ta-bort-dalig-lukt/djur-lukt/
Jag kör stenhårt på flooding. Tillräckligt hög dos och tillräckligt länge så slutar man känna lukten
Haha
Problemet är ju att jag inte vill utsätta hela mitt umgänge för lukten. Det kan vara lite jobbigt om man ska träffa en kund tex
Övr. Hund
Hej allihopa!
Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej.
Jag pluggar...
2
Övr. Hund
Jag undrar lite över hur vanligt det är att hundar bryr sig om de är smutsiga eller ej... Just nu känns det som jag har två extremer här...
2
3
Hundhälsa
Nej, jag är inte det minsta pedantisk och jag bryr mig inte om lite djurdoft här hemma. Men - nu är det lite jobbigt. Hunden (Beauceron...
Hundhälsa
Känner mig väldigt uppgiven just nu. Problemet är att min hund har helt tappat förtroendet för främmande människor i hanteringen...
2
3
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Nej, jag bor verkligen inte nära en storstad. Grejen är att jag inte ens vet om det är lönt att ta in fler offerter. Det känns som om de...
bettysmatte
6 minuter sedan
Renoverings-hjälpen
Hemmet Oj, då. Ja, jag har ett helt hus fullt av Rusta-tapeter så jag tycker att de brukar funka riktigt bra :) ...
bettysmatte
10 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Ska iväg till jobbet snart
Blir en lång dag
Måste äta lunch någonstans på stan idag. Sedan till Stadsteatern som börjar kl 13. Slut 15...
Soffan74
23 minuter sedan
Svar: 1 473
Visningar: 53 127
Allmänt
Akvarietråden V
Övr. Djur Har alltid tyckt att mitt 6 kantiga kar är större och känns större än mitt 200
Mäte.och ls in i kalkylatorn
Fick det till 273 liter...
Soffan74
26 minuter sedan
Svar: 1 391
Visningar: 41 600
Djur
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Ja, tyvärr är det så.
Så köp inte en Oster. Reservdelar behövs för eller senare … även om andra skär kan passa så är nya skär det minsta...
ufot
49 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 207
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Borde jag ha tänkt på, så är det förstås :idea: och ruvar hönan så får man helt enkelt(? 😅) plocka bort äggen fortare. Kan man ge hönan...
Asko
Igår kl 23:28
Svar: 1 562
Visningar: 133 065
Djur