Luktar illa i ena örat!

Sanette

Trådstartare
Min Jaktlabrador som är 4 år gammal har börjat lukta illa och är lite röd i sitt ena öra. Vad kan det vara? Öroninflammation?:confused:

Hon har luktat illa i örat i ca 2 dagar nu.

Mycket tacksam för svar!:bow:

Sv: Luktar illa i ena örat!

Min pupp var röd i örat och det luktade illa, han hade öroninflammation, men då kliade han sig väldigt mycket också.

Min pupp var röd i örat och det luktade illa, han hade öroninflammation, men då kliade han sig väldigt mycket också.

Ja, min Fanny kliar sig också ganska mycket i de örat. Så då är det kanske öroninflammation då. Ska ringa vet imorgonbitti.

Va skönt att det löste sig och att du fick reda på vad det var. Kliandet brukar gå över ganska snabbt när man väl fått droppar.
Mvh c79

Liknande trådar

Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
566
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 589
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka