Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skitlukten blir du inte av med förän skiten försvinner.
Mocka, harva ut högarna eller låta hagen vila över sommaren så högarna förmultnar. Om man harvar ska man göra det när det är torrt i backen och varmt ute, helst stekande sol då dör ev parasiter av hettan.
Jag brukar göra så att jag mockar ur det värsta på våren och sen harvar jag resten ett par gånger med pinnharv och häst.
pja, hästar luktar häst...
Jag skulle nog påstå att det alltid kommer finnas en viss doft av hästskit i hagarna så länge det går hästar där, sen märker man av doften väldigt olika mycket olika dagar beroende på vädret - temperatur luftfuktighet och vindar.
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Hästmänniskan
Hästmannen-sista striden…
Finns denna inte att se någonstans verkligen?!🤔😓
Letat överallt,skapat konton och allt möjligt men ingenstans...
Kropp & Själ Fast det gör man endast om deras tanke är att minska ner på köttet i framtiden vilket jag tvivlar starkt på att dom vill eller planerar...
Hästmänniskan Vi har ju köpt hingstar och kastrerat, i åldrar 3-6 år. De är inte hingstigare än valacker som är tidigare kastrerade. Jag har iofs helt...