Lunch med hund i Östergötland

Silver Girl

Trådstartare
På tisdag ska jag och hunden åka iväg på läger. Vi har en bit att köra och det skulle vara lagom att stanna för lunch längs E22 någonstans söder om Norrköping.

Någon som vet en restaurang där hunden kan följa med? Jag har gott om tid och kan göra en liten avstickare men inte alltför långt.

Enligt appen Ta med hunden finns där ett ställe som heter Vänneberga gård i Söderköping där du får ta med hunden

Det blev medhavda mackor på en rastplats. Kom iväg lite senare än planerat och ville hinna se matchen när jag kommit fram.

Liknande trådar

Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 192
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 497
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet