JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lundbäck kvar som tvåa i världscupen
(DN)
Världscuphoppningarna i Geneve drog den yppersta världseliten och det blev en tuff match om världscuppoängen. Två svenska ryttare, Malin Baryard-Johnsson och Helena Lundbäck, var bland de tio bästa när slutresultatet räknades.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=723081
Moderator
Hästnyheter
(DN)
Viveca Lundbäck har ridit i skuggan av kusin Helena. Men i Enköping var det Vivecas tur att stå i centrum. Hon vann SM-guld i...
Hästnyheter
(DN)
Trots att superligan i hoppning utökades till tio lag lyckades inte Sverige behålla sin plats i högsta ligan. De svenska...
Hästnyheter
(DN)
Början på något nytt. Stjärnhästen Butterfly Flip har flyttat och Malin Baryard-Johnsson gör en omstart i sin karriär.
- Jag har...
Hästnyheter
(DN)
Rolf-Göran Bengtsson blev tia, Helena Lundbäck elva och Royne Zetterman slutade på 16:e plats. Det blev den svenska...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Temperament och allergier/hudsjukdomar. Vet att folk mörkar och avlar på hundar med hudproblem.
Dom fäller något extremt. Konstant...
Tonto
45 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 210
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Tävlade i nosework igår med Virrpannan. Hon gjorde det riktigt bra trots att det inte blev något diplom. Klarade tre av fyra sök galant...
Tiffany
Idag kl 07:47
Svar: 1 291
Visningar: 78 033
Hund
Bildtråd
Gnägg Försökte mocka hagen innan jag skulle motionera valacken. Det var bara att glömma. Han lät mig inte vara ifred en sekund. Han skulle...
Kristall10
5 minuter sedan
Liten svullnad över ländryggen
Hästvård Upptäckte nyligen en liten, vag svullnad på min ena ridhästs ländrygg. Hästen är under igångsättning efter att ha stått i några år, men...
Sryoqwe
14 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 9
Vård
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Det är verkligen jättekul (inte) att leta ponny. De säljs innan man hinner blinka. Här förra veckan hörde jag av mig på en blott en...
Alexandra_W
48 minuter sedan