Lusern-analys...

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Någon som vet vad lusern (grovfodret) har för värden?!
Var köper man detta? är det kraft som tillverkar det eller vilka är det?
Tacksam för svar!
 
Jodå, Krafft säljer Lusern, i tre olika utföranden. Jag använder just nu Hackad strå. Värden och mera info hittar du på deras hemsida: http://www.krafft.nu/pro_swe/roughage.asp

Säkert finns fler leverantörer, men detta är vad "mitt" Granngården har att erbjuda.
 
Hej
Vet du fler leverantörer? Lantmännen hade en innan som är borttagen för den var dåligt pelleterad, jag vet inga fler leverantörer och kraffts är dyr. Någon annan som vet?
 
Krafft lusern pellets och hack:
MJ 8,5
Smbpr 105
Ca 13
P 2,8

Mixen har väl lägre protein, men som sagt, det finns ju på krafft.se.
Vet ingen annan lev än KRAFFT.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 066
Senast: co-SMAD4
·
Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
687
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Är det någon som analyserat mikromineraler i lusern hack? Även om det lär variera från bal till bal så vore det intressant att se vad en...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Bamburine
·
Foder & Strö Hej! Första gången jag eventuellt kommer fodra högdräktigt sto nästa vår. (Näringsbehov har jag koll på. ) Men nu när jag sitter och...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: Freazer
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp