LV är med i tidningen!

LindgrenV

Trådstartare
Fullständigt egoistisk och självcentrerad skryttråd! Jag är med i tidningen :D

img_1274_536e85999606ee4317e73502.jpg

Alltså, jag blir ju lite kär i dig när jag läser den artikeln! Du är ju för fin :love:

(och jag måste missat att du är Nyköpingsbo, har halva min släkt där, finfina stad!)

Alltså, jag blir ju lite kär i dig när jag läser den artikeln! Du är ju för fin :love:

(och jag måste missat att du är Nyköpingsbo, har halva min släkt där, finfina stad!)

:love: Tack!! Jag hade absolut ingen aning om vad artikeln skulle handla om, reportern kom dit och vi pratade i 45 min. Jag har en tendens att hålla låda så jag pratade ju om allt möjligt utan att tänka på syftet :angel:

Lätt att missa, jag har ju Awesometown inskrivet som "min stad" här på buke... :p

Liknande trådar

Samhälle https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/eva-55-talar-med-djur-och-ar-saker-pa-att-de-lyssnar.35f4925c-aaab-4962-b239-6bef523510a7 De tom...
Svar
11
· Visningar
1 273
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
513
Senast: Santoxen
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 430
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 767
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka