Lyssna på hjärtljuden? doppler?

RIA

Trådstartare
Har ni någon doppler som ni lyssnar på bebisen hjärta med?

jag har en som är kass! ska slänga den... har inte hört hjärtljuden en enda gång! :mad:

men funderar på att köpa en annan, visserligen dyr-men funkar den så får det ju vara så då.

så, har ni andra någon och vilken i så fall?
 
Sv: Lyssna på hjärtljuden? doppler?

Jag har bara lyssnat på hjärtljud inne på BVC, har inte haft behov av ngt annat.
Däremot har mina barn gömt sig väl så det har varit svårt att hitta hjärtljuden på dem de flesta gångerna....
 
Sv: Lyssna på hjärtljuden? doppler?

okej, själv är jag en sån som tror att bebisen är död så fort jag inte känt av den på en dag :crazy:

så införskaffade den första dopplern förra graviditeten, men kan ju inte säga att den lugnade mig eftersom den inte funkar.

å det är sååå länge tills jag ska få lyssna på bebisen, 17 juni...

förra gången var det lätt att hitta hjärtat så hoppas det är så även denna gång :laugh:
 
Sv: Lyssna på hjärtljuden? doppler?

Hade jag enbart gått på hjärtljuden så hade jag trott att mina barn var döda hela tiden.... Men jag kände dem sprattla´då och då och nöjde mig med det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
304
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 383
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 267
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp