• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Signorina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 656
S

Signorina

..M* Horse har underbara kataloger...men det är tydligen allt, finns det någon affär i Stockholmstrakten som verkligen har det som katalogen visar? Butikerna verkar ta in bara standardprodukterna och aldrig de mera speciella plaggen. Hoppas jag gjort en felbedömning!

Sv: M* Horse,

M-vad- horse????'
enklare om man vet vad för märke du menar.. (och nej det är inte förbjudet att skriva ut hela namnet det är bara löjligt med *)

Hon menar Mountain Horse.

Om butiken inte har det du vill ha så be dem ta hem det, det borde de göra om de har MH:s sortiment!

aha okej.. inte lätt när hon skriver ut att det är 2 bokstäver i M namnet..

till TS: säkert på att de saker du vill ha säljs i sverige ens? vissa saker finns bara för utlandet

Visst kan man be butiken ta hem, men då förväntas man kanske också köpa grisen i säcken så att säga, dessutom kan det vara svårt att pricka in rätt storlek på det man bara ser på bild. Dessutom skulle jag gärna se hela kollektionen live!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 402
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 923
Senast: Derivata
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: Bison
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 289
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka