Bukefalos 28 år!

MA Limited Dreams

Sv: MA Limited Dreams

Ja det är lätt att tycka om den hästen... Jag hoppas snart kunna åka och hälsa på dem, kanske får vi tillfälle att ses då också? :banana:
 
Sv: MA Limited Dreams

Hej,

Det finns två HELSYSTRAR till salu e. MA Limited Dreams och u.NinjaII.
Alla helsyskonen 13 st!!! har gått riktigt bra både i Western och Engelsk ridnings tävlingar(de i ridbar ålder)
Det är oxå en Helbror "Colter Dreams" med mycket meriter till salu i sista Stallmagasinet!
 
Sv: MA Limited Dreams

Jag har en "danny" avkomma som näms här nedan. Han heter Max Snowchristle och är ren paint undan: Diablo deelux ace.
han är född -99 och är den bästa i världen:laugh:. Han har varit i min ägo sedan han var 10 månader gammal! Har även haft förmånen att träffa MA limited dream i samband med köpet av min Max.
mvh Lotta
 
Sv: MA Limited Dreams

Har ett solid paint sto efter MA limited Dreams.
Dreaman är red dun ca 152 hög och ett bra psyke och väldigt biffig i modellen.
Hon är kanon med korna, vi använder henne så fort vi ska göra något med vår kor här på gården.
Hon har även gått någon d tävling i år med bra resultat.
Bilder på henne finns på

http://www.mudriverranch.com/21.html
 
Sv: MA Limited Dreams

jag har ett sto efter honom hos mig på inridning och till försäljning.........synd att jag inte har barn i rätt ålder då hade jag köpt henne själv direkt.

Länk borttagen av moderator

DollyHOPP3.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: MA Limited Dreams

Jag rider en av hans töser :) My Dolly Dreams heter hon:) En underbar flicka med temprament och utstrålning
 
Sv: MA Limited Dreams

Hej det är vi som äger My Dolly Dreams hon är numera till salu pga att min dotter växt ur henne, hade inte räknat med att hon skulle växa så mycket så fort.
Dolly är 138,2 cm.
 
Sv: MA Limited Dreams

Hej är de ni som Äger/föderupp "dreams" hästarna?
jag har én av han avkommor som han hade med Ninja:) Han heter Colter Dreams o är så härlit underbar!:D Den bästa häst jag har ägt! Han har blivit omskolad till engelsk ridning och går just nu Dressyr på L:A nivå samt i hoppningen också! Han går också Fälttävlan och ska debutera sin "riktiga" fältävlan nu i sommar :) skulle vara jättekul om man kunde få se kort på han syskon samt själva pappa "MLD":D
 
Sv: MA Limited Dreams

Hej! Jag har en underbar liten ponny som heter Rosie Dreams, men kallas Rosa. Har börjat släktforska rätt mycket om henne på sista tiden men jag hittar ingenting om henne! Jag vet att hon är född -01 och är efter MLD och Ninja II, och att uppfödaren är M. Silfverhjelm. Har försökt ta kontakt med henne men har inte fått tag på henne, vill jättegärna kolla om hon möjligtvis har ett foto av Rosie när hon var föl, eller annan info...
 
Senast ändrad:
Sv: MA Limited Dreams

Är Ninja welshponny?
MA Limited Dreams gick under alla år med några welshfruar. Avkommorna registrerades som Quarterpony. (Ägde en tidigare köpt av M S.)
 

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 465
Senast: Lea88
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 456
Senast: Roheryn
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 555
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 241
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp