Mac Pro Super? Någon som vet något om det?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lemonadsaft
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 803
L

lemonadsaft

Täcke Macpro Super från börjes, Material: Polyester, fleece
med avtagbar hals. 1095:- kronor.
Min fråga är: Vad tycker du om detta täcke och hur länge har det hållit på din häst?
God Jul ;)

Sv: Mac Pro Super? Någon som vet något om det?

Hittills är jag bara positiv. Har dock bara haft det i nån vecka. Yttertyget är betydligt bättre än den tidigare Macprovariant som jag har. Sitter bra på min smalbogade häst, men det går att justera rätt mkt så jag kan tänka mig att det sitter bra på bredare bogar oxå. Kryssgjordarna är lite för långa men de funkar. Bra täcke till bra pris.

Håller det även de kallare dagarna, vad tycker du? (Till en rakad häst, cirka -20)

Håller dragkedjan till halstäcket? Tyckte det såg ut som om den lätt går upp.

Usch Ja, det gör det ; /
Rackligaste halstäcket någonsin..

Min häst är inte klippt och har det täcker i alla temeperaturer från
-10 och neråt. Hon har dock inte speciellt mkt päls men fryser inte. Till en helklippt och känslig häst kanske man ska ha ett som är tjockare.

Har inte använt själva halsdelen ännu då det inte varit så kallt. Men det sitter ordentligt fast i täcket med både dragkedja och kraftig kardborre så jag tror inte att det ska vara nåt problem.

Det kanske bara är min häst som tycks riva ner det, det hände 2 ggr under en veckas period....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389
Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: Elo
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
4 000
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025