Madonna föll av häst - igen

(Ridsport)
På lördagen föll sångerskan Madonna av sin häst under en ridtur, efter att en paparazzo lurat på henne i buskarna. När fotografen hoppade fram för att ta bilder, skrämdes hästen och kastade av ryttaren.

Läs mer...
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

Eh... Nu har nog journalisten missuppfattat. När en häst blir skrämd kastar den inte av sin ryttare. Ryttaren tappar balansen och ramlar av. Stooor skillnad. :grin:
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

Eller hur, Habina! ;) Håller med
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

En bilden på en lerig Madonna som krälar i dammet är säkert mer värd än en av Madonna på hästryggen ;)

(Edit: den dag den publiceras, givetvis)
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

Jag fattar inte vsrför så många skriver Edit, Vem är det :o:p
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

Eh... Nu har nog journalisten missuppfattat. När en häst blir skrämd kastar den inte av sin ryttare. Ryttaren tappar balansen och ramlar av. Stooor skillnad. :grin:

Ja, det är väl det troliga, men jag har varit med om många gånger när min häst som har nerverna "utanpå" blivit skrämd av nåt i buskarna , då passar på att även göra ett litet eller stort bocksprång, har hänt att man åkt i backen då!! :o
speciellt när hon var yngre! Nu skärper hon sig för det mesta! :)
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

:rofl:
Ja, Edit Piaff, hon var väl den där paparazzin som orsakade incidenten ifråga och sedan kommenterade det inträffade med "Non, je ne regrette rien"... :grin:

Förlåt, mycket dåligt skämt :crazy: Egentligen inte kul alls när någon dåre skrämmer ens häst, vem man än är och hur det än går :mad:
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

Edit = engelska för redigerar. Dvs jag skriver ett inlägg, skickar svaret och kommer på att HOPPSAN - det där blev lite fel ;)

Fast Edit Piaff kanske mycket val var den smygande fotografen :D Skämt å sido, det är inte första gången det går för långt i jakten på en "bra bild".
 
Sv: Madonna föll av häst - igen

Synd att papparazzin inte fick en hov i pannan... Dom där svinen förtjänar inte mer.. :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När häst och ryttare blir ett, och tillsammans får det svåra att se enkelt ut, då är ridsporten något mer. Då blir den ett bevis på vad...
2
Svar
23
· Visningar
1 850
Senast: fejko
·
  • Artikel
Hästnyheter Stoet Verdesse II VH blev Benjamin Werndls favorit på Breeders Trophy på lördagen. Den tyske toppryttaren är mycket nöjd med...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 651
Senast: Hoarfrost
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp