Madrass i mjuklift??

daymint

Trådstartare
Hur har ni det som har mjukliftar i era barnvagnar?Har ni även madrass i eller räcker den dynan/mjukheten som är inbyggd i liften?

Sv: Madrass i mjuklift??

Vi har en madrass i våran. Nu vet jag inte om det är standard på den vagnen eller om sambons bror/flickvän köpt dit den separat. Vi fick ju vagnen av dom. Den verkar ju vara perfekt avpassad för liften i alla fall. Den är inte så tjock, bara så det ger mjukhet. Kände nu hur det skulle kännas utan madrass, det kändes inge vidare. Lite hårt.

Sv: Madrass i mjuklift??

Jag hade en bit tillklippt liggunderlag längst ner och sedan en mjuk fleccefilt på det, i mjukliften.
Nu när vi tagit bort mjukliften har jag ett fårskinn i vagnen.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har börjat titta lite på airtag till bla barnvagnen. Men jag sen läste jag om den nya uppdateringen som gör att man inte ska kunna...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 099
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 159
Småbarn Min femåring åker bakåtvänt i en Britax Max-Way Plus, men nu börjar han bli för lång för den. Bältet vid axlarna hade behövt höjas ett...
Svar
19
· Visningar
854
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka