Märklig iakttagelse

Skorpion76

Trådstartare
Tidigare när jag var ute och dansade och det skulle dansas tryckare i slutet kunde jag se par där tjejen höll killen om halsen och han stod med händerna i sina egna byxfickor. När jag såg det här kunde jag inte låta bli att höja på ögonbrynen åt det eftersom det i mina ögon såg riktigt konstigt och knäppt ut. Jag vet inte om jag är den enda som har reagerat på det här, men jag förstår ändå inte riktigt grejen. Har vissa killar helt och hållet missat själva poängen med pardans?

Pethead
 
Har vissa killar helt och hållet missat själva poängen med pardans?
Fast det kanske fanns en riktigt bra förklaring. Vi har ju ingen aning om vad de två hade för överenskommelse eller vad som hänt innan. Kanske hade de kompromissat om något, kanske var det en rolig grej. Vad vet vi?

Jag tror i alla fall inte att tjejen hade fortsatt dansa med honom ifall hon inte gillade det.
 
Det vet förstås inte jag heller, men när jag har varit ute och dansat och sett det har jag inte kunnat undgå att höja på ögonbrynen åt det.

Pethead
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 282
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 787
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp