Märkliga saker män gör med sina penisar

När jag var i Spanien för 10 år sedan var det en kvinna som enligt sina flyers hade kvällsshow som bestod i att stoppa in diverse märkliga saker medan publiken tittade på...

Min moster har varit gynsköterska. Och jo, vi kvinnor stoppar upp diverse intressanta saker i vaginan också som kräver sjukvårdshjälp att få bort :D

Fö tycker jag jag den här tråden verkar ha lite penisavund :rofl:
 
Min moster har varit gynsköterska. Och jo, vi kvinnor stoppar upp diverse intressanta saker i vaginan också som kräver sjukvårdshjälp att få bort :D

Fö tycker jag jag den här tråden verkar ha lite penisavund :rofl:
Som en flaska där det blir baksug?
Mor min var gynekolog/obstetrisk kirurg.
 
Jag har nånatans i bakhuvudet att jag för en massa år sen läste en såndär länk typ världens-konstigaste-anledningar-till-sjukhus-besök eller liknande. Då var där en som åkte in för att han hade stoppat upp en levande ål därbak. Undra om det inte tom blev snack om en anmälan för djurplågeri på den. :wtf:
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 287
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 305
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 688

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glass
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp