Bukefalos 28 år!

Märkliga saker män gör med sina penisar

"
Inte första gången
Det här är inte första fallet där en man har fört in sin penis i ett hål han sedan har fastnat i. "

Jag kan inte hantera det här.

Det händer ju då o då, fast det är mkt vanligare att vi får in de som stoppat upp saker där bak.. Jag upphör verkligen aldrig att förvånas. Läser de aldrig i aftonblaskan mm om folk som hamnar på akuten för sånt? Bind fast ett snöre eller nåt för jäsiken..! På min "hur tänkte du nu"-lista på akuten kommer 1. män som stoppat upp saker där bak. 2. Män som stoppat in saken i saker. 3. Män som stoppat in saker i urinröret. Nr 1 kan jag ändå förstå grundtanken, men 2 o 3.. whyyyyyy

Har för mig att den inte är rödlistad längre.

Vissa av inläggen i den här tråden är helt fantastiska. Typ det här, i all sin saklighet. :D Jag som knappt hämtat mig från skrattattackerna efter @Hyacinth s Tutti-Frutti-inlägg (ja allihop) i den där sexprogramstråden :D
 
Det händer ju då o då, fast det är mkt vanligare att vi får in de som stoppat upp saker där bak.. Jag upphör verkligen aldrig att förvånas. Läser de aldrig i aftonblaskan mm om folk som hamnar på akuten för sånt? Bind fast ett snöre eller nåt för jäsiken..! På min "hur tänkte du nu"-lista på akuten kommer 1. män som stoppat upp saker där bak. 2. Män som stoppat in saken i saker. 3. Män som stoppat in saker i urinröret. Nr 1 kan jag ändå förstå grundtanken, men 2 o 3.. whyyyyyy



Vissa av inläggen i den här tråden är helt fantastiska. Typ det här, i all sin saklighet. :D Jag som knappt hämtat mig från skrattattackerna efter @Hyacinth s Tutti-Frutti-inlägg (ja allihop) i den där sexprogramstråden :D
Jag behöver en länk, ska bara hämta popcornen :idea:
 
Startinlägget var EN mening samt en länk. Till samma historia som du länkar till. Hur kunde du tro att tråden handlade om något annat? :laugh:
Keep shooting the messenger. Annars kan du ju titta på tv, eller hur? 2 inlägg om mitt inlägg. Tack för uppmärksamheten. (invektiv)
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 336
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 552
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp